Puteți solicita returnarea produselor în următoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site – În această situație, aveți dreptul să solicitați fie înlocuirea produsului, fie rambursarea integrală a sumei plătite (dacă produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefuncțional în primele 48 de ore (2 zile lucrătoare) de la recepție – Dacă produsul achiziționat nu este funcțional sau prezintă defecte de fabricație, acesta va fi înlocuit cu unul funcțional, în urma unei notificări scrise sau a prezentării produsului la sediul nostru, în termen de 48 de ore de la primirea acestuia, cu condiția ca produsul să fi fost montat într-un service autorizat.
- Produs deteriorat în timpul transportului – Dacă la livrare observați că produsul sau ambalajul acestuia este deteriorat, vă recomandăm să refuzați primirea coletului. Este util să fotografiați coletul și să întocmiți un proces-verbal împreună cu reprezentantul curierului, care să menționeze starea coletului la livrare. Riscul de pierdere sau deteriorare a produselor este transferat către dumneavoastră în momentul în care preluați fizic produsul. Orice reclamatie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care un alt transportator este desemnat de consumator, riscul se transferă la momentul livrării către transportator.
- Produse livrate greșit – Dacă vi s-a livrat un produs diferit de cel comandat.
- Produse consumabile (becurile, lanternele, prelungitoarele, bateriile, acumulatorii și încărcătoarele) – Acestea pot fi returnate doar dacă ambalajul este sigilat.
Costurile de retur pentru cazurile menționate mai sus (cu excepția renunțării la cumpărare) vor fi suportate de magazinul nostru.
Procedura de returnare
Solicitările de retur trebuie efectuate pe site-ul nostru, către Departamentul Suport Clienți, sau direct la sediul Tavido Shop Store S.R.L. cu produsul respectiv, în termen de 48 de ore de la primirea acestuia.
Produsele pot fi returnate la sediul Tavido Shop Store S.R.L. de luni până vineri, între orele 10:00 și 16:00. Recomandăm expedierea acestora prin curier.
În cazul returnării unui produs corespunzător comenzii, costurile de retur vor fi suportate de cumpărător. Cererea de retur poate fi făcută în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Mențiuni suplimentare
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celor referitoare la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, și însoțite de toate documentele și accesoriile originale. Dacă produsele sunt deteriorate sau nu mai pot fi revândute ca noi, returul va fi refuzat.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original care face imposibilă vânzarea produsului ca nou va atrage aplicarea unei taxe administrative pentru readucerea produsului la starea inițială. Taxele administrative pot varia între 0% și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul acestei taxe va fi comunicat clientului la primirea produsului deteriorat sau modificat.
Produsele beneficiază de o garanție de 12 luni, în baza facturii, doar dacă au fost montate în service-uri autorizate sau de persoane autorizate, cu dovada prin factura sau bon fiscal.
Coșul de cumpărături este gol.
Înapoi la magazin